Portfolio Mirthe
  • 🏠Home
  • B1-K1 Ondersteunt gebruikers
    • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
    • B1-K1-W2 instrueert gebruikers
      • 📑Handleiding installatie Nokia X30
      • 📑Handleiding 2 kennisitem pincode vergeten
      • 📑handleiding 3 BYOD IOS registreren
    • B1-K1-W3 installeert, configureert en beheert gebruikerdevices
    • 📽️Video laptop klaarmaken
    • 📽️Video laptop configureren
    • 📽️Video compliancy issue
  • B1-K2 Beheert de infrastructuur.
    • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
    • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K3 Beheert applicaties
    • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
    • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • P2-K1 Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
    • P2-K1-W1 Ontwerpt digitale informatievoorzieningen
      • Behoefte analyse
      • Functioneel ontwerp
    • P2-K1-W2 Automatiseert processen
    • P2-K1-W3 Beheert databases
  • P2-K2 Controleert de security
    • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
    • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
  • 🏫Stage
    • Tussentijdsbeoordeling
    • Logboek
    • Urenregistratie
    • Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP)
Powered by GitBook
On this page
  1. B1-K1 Ondersteunt gebruikers

B1-K1-W1 Handelt meldingen af

Meldingen afhandelen

PreviousB1-K1 Ondersteunt gebruikersNextB1-K1-W2 instrueert gebruikers

Last updated 4 months ago

Bij deze kerntaak heb ik meldingen van gebruikers afgehandeld. Hierbij is het belangenrijk dat ik zelf de verantwoordelijkheid neem om het zo ver mogelijk voor de gebruiker op te lossen als dit mogelijk is of door te zetten naar de specialisten.

De meldingen die ik opppak, vormen een mix van verschillende meldingen:

  • Escalaties

  • Zelfstandig oplossen

  • Niet in behandeling nemen

  • Buiten de SLA

Deze mix van meldingen zie je in het PDF document B1-K1-W1 meldingen

Service Level Agreement (SLA)

Bij het Centraal Bureau Statistiek (CBS) heeft het IT serviceteam geen SLA.

Wel hebben ze bepaalde regels

  • Doorloop tijd impact en urgenties

  • Bij een melding verplicht een object te koppelen

  • 3-2-1 regel

  • 100 % registratie

  • uitvraag script als je het escaleert naar de specialisten

  • Duideljk en vriendelijk communcieren met de gebruikers

Goedkeuring van stagebegeleider

Hieronder zie de goedkeuring van mijn stagebegeleider die over B1-K1-W1 gaat.

2MB
B1-K1-W1 meldingen.pdf
pdf
Page cover image