Page cover

B1-K1-W1 Handelt meldingen af

Meldingen afhandelen

Bij deze kerntaak heb ik meldingen van gebruikers afgehandeld. Hierbij is het belangenrijk dat ik zelf de verantwoordelijkheid neem om het zo ver mogelijk voor de gebruiker op te lossen als dit mogelijk is of door te zetten naar de specialisten.

De meldingen die ik opppak, vormen een mix van verschillende meldingen:

  • Escalaties

  • Zelfstandig oplossen

  • Niet in behandeling nemen

  • Buiten de SLA

Deze mix van meldingen zie je in het PDF document B1-K1-W1 meldingen

Service Level Agreement (SLA)

Bij het Centraal Bureau Statistiek (CBS) heeft het IT serviceteam geen SLA.

Wel hebben ze bepaalde regels

  • Doorloop tijd impact en urgenties

  • Bij een melding verplicht een object te koppelen

  • 3-2-1 regel

  • 100 % registratie

  • uitvraag script als je het escaleert naar de specialisten

  • Duideljk en vriendelijk communcieren met de gebruikers

Goedkeuring van stagebegeleider

Hieronder zie de goedkeuring van mijn stagebegeleider die over B1-K1-W1 gaat.

Last updated